Az Ön adatai, amit megrendeléskor lead a www.kreativhaz.hu weboldalon, kizárólag a szolgáltatásvégzés lebonyolítására lesznek alkalmazva, és ezekhez az adatokhoz nem férhet hozzá harmadik személy és más célra nem használhatja.
Az általános szerződési feltételek az ügyfél és a ARTMIE, spol. s r.o., Strojárska 603/85, 069 01 Snina, Szlovakia, RS: 36731684, EU-VAT: SK2022320355 cég között bonyolodó üzleti viszonyra vonatkozik. Az üzemeltetésért felelős személy: Valerian Grass (info@kreativhaz.hu / 06 70 251 2587.
Az info@kreativhaz.hu e-mail címen veheti fel velünk a kapcsolatot, vagy a 06 70 251 2587mobiltelefon számon, hétköznap 8:00- 15:30 óra között.
A szolgáltató köteles:
- kézbesíteni a megfelelő mennyiségű és minőségű árut a vételárért. A fizetési feltételek az elektronikus megrendeléskor lépnek életbe,
- az árut az EU-ban érvényes szabványok, előírások és szabályok szerint kézbesíteni.
A vásárló kötelezi magát:
- a megrendelt árut szabályosan átvenni, ellenőrizni a csomag épségét. Mulasztás esetén azonnal értesíteni a kézbesítőt,
- 7 napon belül kifizeti a megrendelt árut a fizetési feltételeknek megfelelően, amelyek a megrendelés napjától léptek érvénybe. Ellenkező esetben a megrendelés érvénytelenítésére kerül sor.
A kedvezmények és reklám akciók feltételei
A kedvezménkuponok és ajándékok többszöri felhaszánálása, valamint kombinációja megrendeléskor nem engedélyezett az akció érvényessége alatt
Szerződéstől való elállás és az áru visszaküldése külön indoklás nélkül
A fogyasztónak joga van a 17/1999. (II.5.) törvénynek megfelelően indoklás nélkül megszakítani a szerződést, az áru kézhezvételétől 7 napon belül, vagy a szerződés(megrendelés) napjától, ha a vevő nem szolgáltat megfelelő információkat az eladó felé. A szerződés megszakításáról a vevő köteles értesíteni az eladót írásban e-mailben vagy levélben.
Az áru visszaküldése 15 napon belül
Az áru visszaküldésének határideje 15 nap. Indoklás nélkül visszaküldhető az áru, viszont a postaköltség és egyéb költségek a vásárlót terhelik.
Csomagvisszaküldéskor 15 napon belül az áruhoz csatolja hozzá a kitöltött formanyomtatványt.
Az áru eredeti csomagolásban kell hogy legyen és sérülésmenes, nem szabad hasznáni. A visszaküldött áru leellenőrzése után, a vételárat bankszámlájára utaljuk.
Fizetési és kézbesítési feltételek
Minden megrendelt termékért előre kell fizetni (banki átutalással, számlára való befizetéssel...), vagy utánvétellel. Az áru kézbesítésének ideje különböző. Ha több fajtaterméket rendel egyszerre(egy megrendelésben), prolongálódik a szállítási idő, a leghosszabb idejű leszállításhoz igazodva. Előre nem látható körülmények hatására (az áru elveszik, késik a futárszolgálat miatt) az árut visszafogadjuk, a vásárlónak pedig visszafizetjük a pénzt.
Reklamáció feltételei
Ha sérül árut, vagy tévesen kézbesített árut kap, értesítsen bennünket a hiba keletkezésétől 7 napon belül. Teremtsen velünk kapcsolatot e-mailben, ahol feltünteti a megrendelés számát és reklamáció leírását.
Az áru reklamálásákor csatolni kell a formanyomtatványt az áru visszaküldésékor. A legrövidebb törvényes időn belül rendezzük az ebből származó kötelezettségeinket. Ha a vevő nem jár el a fennt leírt feltételek szerint, az eladó nem köteles betartani a törvényes előíráskat 30 napon belül.
A reklamáció nem vonatkozik a rosszul kezelt, sérült árura. Védje meg áruját a természeti elemektől, időjárási viszonyoktól.
A fogyasztó jogait az eladó felé a fogyasztót védő törvény szabályozza.
Betartjuk a személyes adatok védelméről és kezeléséről szóló jogszabályok előírásait.
VIP csomagbiztosítás
A VIP csomagbiztosítás az ARTMIE által feláras szolgáltatás, amelyet a csomag elvesztése vagy megsérülése esetén a futárszolgálattal történő szállítás során nyújtanak.
A VIP rendelésbiztosítás lehetővé teszi egy új küldemény gyors továbbítását, amelyet az ARTMIE kárrendezési osztálya elsőbbségi alapon kezel, függetlenül a küldemény aktuális állapotától, amely elveszettnek minősül, vagy a csomagoláson vagy a küldemény tartalmán látható sérülésekkel érkezett az ügyfélhez. Az ilyen módon érintett csomagok esetében a szokásos eljárás szerint az igényt 30 napon belül kell feldolgozni.
A VIP-szolgáltatással egy új csomagot küldenek ugyanazzal a tartalommal, amint az ügyfél jelzi a problémát.
ARTMIE, spol. s r.o.